مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-27اجتماعي

توزیع250 هزار ماسک در خوزستان/ هیچ اعزامی به عتبات نداشته ایم


مدیر حج و زیارت استان خوزستان با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا در استان خوزستان گفت: کارگزاران وپرسنل سازمان 250 هزار ماسک در استان توزیع کرده اند و هیچ اعزامی نیز به عتبات نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این بحران در عرصه کمک به مردم حضور داشته و همچنان هم فعال هستند.

وی در ادامه با اشاره به توقف اعزام زائران به عتبات عالیات از اسفند ماه سال گذشته گفت: سازمان حج و زیارت بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی اعزام های زمینی و هوایی به عتبات عالیات را متوقف کرده و طی یکسال گذشته هیچ اعزامی نداشته است.

مدیر حج و زیارت خوزستان همچنین توضیح داد: در همین مدت دستورالعمل های بهداشتی توسط همکاران در ستاد مرکزی سازمان حج و زیارت، کارشناسان وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر برای طرح اعزام کنترل شده به عتبات عالیات تدوین شد و از طریق وزارت امور خارجه برای طرف عراقی ارسال شد تا تبدیل به یک تفاهمنامه مشترک برای اعزام ها شود.

وی عنوان کرد: از سویی کلیات این طرح پیشنهادی و دستورالعمل بهداشتی تدوین شده برای اعزام زائران از طریق سازمان مرکزی حج و زیارت به وزارت بهداشت و کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونای کشور نیز ارسال شد تا در قالب طرحی مشخص در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و در صورت تصویب، اعزام ها بر اساس شرایط درج شده در دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع250 هزار ماسک در خوزستان/ هیچ اعزامی به عتبات نداشته ایم

توزیع250 هزار ماسک در خوزستان/ هیچ اعزامی به عتبات نداشته ایم