مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-27ورزشي

چشم پوشی از کیفیت لیگ فوتسال زنان به خاطر 50 میلیون؟


به نظر می رسد انصراف های مکرر تیم ها در مسابقات فوتسال زنان و اضافه شدن تیم هایی با کیفیت پایین به لیگ، پیامد منفی برای فوتسال زنان دارد و این در حالی است که قانون درستی برای حل چنین مسائلی وجود ندارد.

- به نظر می رسد انصراف های مکرر تیم ها در مسابقات فوتسال زنان و اضافه شدن تیم هایی با کیفیت پایین به لیگ، پیامد منفی برای فوتسال زنان دارد و این در حالی است که قانون درستی برای حل چنین مسائلی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال زنان، جمعه (8 اسفند) با برگزاری دیدارهای هفته هفتم به پایان رسید که در گروه اول تیم ملی حفاری اهواز و در گروه دوم پالایش نفت آبادان صدرنشین شدند.

لیگ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، متفاوت از سال های قبل برگزار شد و 14 تیم در دو گروه قرار گرفتند.

هر چند شیوع کرونا باعث تاخیر در آغاز مسابقات شد و بیشتر بازیکنان به دلیل دوری از تمرین گروهی در اوایل فصل از شرایط آمادگی خود دور بودند اما رفته رفته آماده تر شدند و انتظار بر این است که در نیم فصل دوم شاهد عملکرد بهتری از تیم ها باشیم.

فصل جاری لیگ همچون گذشته مشکل انصراف برخی تیم ها از حضور مقابل حریف وجود داشت، به گونه ای در 7 هفته مسابقه 4 بار تیم ها از رویارویی با حریفانشان انصراف داده اند که سهم گروه اول از این انصراف ها سه و گروه دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم پوشی از کیفیت لیگ فوتسال زنان به خاطر 50 میلیون؟

چشم پوشی از کیفیت لیگ فوتسال زنان به خاطر 50 میلیون؟