مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-27ورزشي

آغاز ساخت «کورت اسکواش» در چهارمحال و بختیاری از فروردین 1400


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت کورت اسکواش با پیگیری های متعدد رییس هیئت اسکواش استان تا ماه آینده آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حمید کریمی صبح امروز در اختتامیه نخستین دوره آموزشی مربیگری سطح عمومی اسکواش گفت: ساخت کورت اسکواش با پیگیری های متعدد رییس هیئت اسکواش استان تا ماه آینده آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورزش اسکواش ورزشی نوپا در استان است، عنوان کرد: پس از دو دوره مدیریت متفاوت این نخستین دوره است که این ورزش توانسته با قدرت وارد میدان شود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های متعدد، تهیه تجهیزات با کیفیت، پیگیری ساخت کورت از جمله فعالیت های دوره مدیریتی جدید در این هیئت است.

کریمی، افزود: چهارمحال و بختیاری استان محروم به لحاظ زیرساختی است اما در دنیای قهرمانی در بخش ملی و بین المللی حرف ها برای گفتن دارد.

وی، تصریح کرد: استان هرساله بیش از یک هزار و 400 مدال جهانی، آسیایی و کشوری را به خود اختصاص می دهد این درحالی است که جمعیت استان حدود یک میلیون نفر می باشد.

نخستین دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش برگزار شد آرش محمدی نافچی در ادامه این جلسه با اشاره به برپایی نخستین دوره مربیگری سطح عمومی اسکواش در استان گفت: این دوره به مدت دو روز و با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت «کورت اسکواش» در چهارمحال و بختیاری از فروردین 1400

آغاز ساخت «کورت اسکواش» در چهارمحال و بختیاری از فروردین 1400