مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-27بين الملل

ارزیابی ژنرال ارشد ارتش آمریکا در حمایت از رویکرد ترامپ در قبال افغانستان


یک ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا با سابقه چندین سال حضور در جنگ افغانستان که هم اکنون استادیار کالج نیوانگلند است، از روندی که دولت دونالد ترامپ در قبال این کشور و خارج ساختن نظامیان آمریکایی از آن اتخاذ کرد اظهار حمایت کرد.

- یک ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا با سابقه چندین سال حضور در جنگ افغانستان که هم اکنون استادیار کالج نیوانگلند است، از روندی که دولت دونالد ترامپ در قبال این کشور و خارج ساختن نظامیان آمریکایی از آن اتخاذ کرد اظهار حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دون بولداک، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا که سابقا فرمانده سربازان عملیات ویژه نیز بوده در مطلبی در یو اس ای تودی نوشت: مسیر ایجاد شده از سوی دولت ترامپ برای خارج ساختن نظامیان آمریکایی از افغانستان را تغییر ندهید.

من بسیار با ارزیابی گروه منصوب شده از سوی کنگره تحت عنوان گروه مطالعه افغانستان که توصیه به لغو خارج سازی نیروها از افغانستان کرد مخالفم.

این کمیته فقط مجتمع صنعتی نظامی را بسیار خوشحال کرده و از کنگره و بسیاری از ژنرال ها و افسران و مقامهای غیرنظامی ارشد فدرال به خاطر گرفتن تصمیم های بد برای حدود 20 سال حمایت کرد.

من خطاب به کارشناسان اندیشکده ها، صاحب نظران و اعضای کنگره، مقامهای نظامی و غیرنظامی ارشدی که می گویند خارج شدن از افغانستان آمریکا را بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی ژنرال ارشد ارتش آمریکا در حمایت از رویکرد ترامپ در قبال افغانستان

ارزیابی ژنرال ارشد ارتش آمریکا در حمایت از رویکرد ترامپ در قبال افغانستان