مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-27سياسي

کردستان ظرفیت لازم برای توسعه را دارد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان ظرفیت های لازم برای توسعه را دارد متاسفانه از این بسترها به خوبی استفاده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در جمع روحانیون و علمای بخش کلاترزان اظهار کرد: زیرساخت های بسیار داشته باشند به برکت تلاش علما و روحانیون و مسئولان دلسوز و همیشه در عرصه است، عنوان کرد: احصای مشکلات و توانایی هر منطقه از اولویت های ما در سفرهای استانی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: با توجه به ظرفیت های حوزوی شایسته و موقوفات موجود در بخش کلاترزان تقویت مدرسه علوم دینی نگل و خروسه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اگر ظرفیت احداث یک حوزه جدید در منطقه باشد بررسی خواهیم کرد، گفت: سعی می کنیم روی این موضوع کار کنیم و تمهیدات لازم برای تحقق اهداف در این حوزه اندیشده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: نخستین چیزی که در حکم مقام معظم رهبری از بنده خواسته شده تکریم علما و روحانیون بوده و بنده نیز خود را موظف می دانم در این زمینه کم کاری نکنم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه برخی مسائل جزیی وجود دارد که روحانیون با آن دست به گریبان هستند، گفت: مشکلات وجود دارد و به نقطه خاصی خلاصه نمی شود، اما نبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان ظرفیت لازم برای توسعه را دارد

کردستان ظرفیت لازم برای توسعه را دارد