مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:202021-02-27سياسي

احیای کاروانسراهای ایران با طرح «صنایع معین میراث فرهنگی»


رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در مورد اختصاص اعتباری ویژه برای کاروانسراها، گفت: تاکنون به طور ویژه کاروانسراها اعتباری تخصیص نیافته اما به دنبال اجرای طرح «صنایع معین میراث فرهنگی» برای احیای کاروانسراها در کشور هستیم.

- احیای کاروانسراهای ایران با طرح صنایع معین میراث فرهنگی ایسنا/یزد رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در مورد اختصاص اعتباری ویژه برای کاروانسراها، گفت: تاکنون به طور ویژه کاروانسراها اعتباری تخصیص نیافته اما به دنبال اجرای طرح صنایع معین میراث فرهنگی برای احیای کاروانسراها در کشور هستیم.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به اهمیت کاروانسراها، اظهار کرد: کاروانسراها از مظاهر مهم تاریخی و فرهنگی کشورمان به شمار می روند چرا که روح مهمان نوازی ایرانیان در این بناهای تاریخی نهفته است.

وی به لزوم توجه به ظرفیت این بسترهای تاریخی در کشور و خصوصا یزد اشاره کرد و گفت: کاروانسراها از بستر مطلوبی برای کاربری های جدید برخوردار هستند و در عین حفظ هویت، فرهنگ و رونق گردشگریِ فرهنگی می توانند به توسعه اشتغال و اقتصاد جامعه محلی نیز کمک شایانی کنند.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در مورد اختصاص بودجه ای ویژه به این بناهای تاریخی، تصریح کرد: در بودجه سال 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کاروانسراهای ایران با طرح «صنایع معین میراث فرهنگی»

احیای کاروانسراهای ایران با طرح «صنایع معین میراث فرهنگی»