مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-27اقتصادي

94 درصد جمعیت روستایی در خراسان جنوبی گازدار شدند


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد روستاهای گازدار استان به 1313 روستا و جمعیت تحت پوشش روستایی به 94 درصد افزایش یافته است که بالاتر از میانگین کشوری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد روستاهای گازدار استان به 1313 روستا و جمعیت تحت پوشش روستایی به 94 درصد افزایش یافته است که بالاتر از میانگین کشوری است.

سید محمود هاشمی در گفت وگو با ایسنا با تشریح کارنامه فعالیت های شرکت گاز استان، گفت: با تلاش و همت تمامی کارکنان، موفق شدیم طی سالیان اخیر افتخارات گسترده ای را در کارنامه خدمت رسانی شرکت گاز استان ثبت کنیم و ثبت این افتخارات مرهون تلاش کارکنانی است که خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: در گازرسانی روستایی موفق به کسب رکورد بی سابقه گازرسانی به 558 روستا در طول یک سال شده ایم که این حجم گازرسانی روستایی در مدت یک سال، در طول فعالیت شصت ساله شرکت ملی گاز ایران یک رکورد بی سابقه در بین شرکت های گاز استانی محسوب می شود.

وی یادآور شد: طی سه سال گذشته رشد بی سابقه ای در گازرسانی روستایی خراسان جنوبی شکل گرفته است به طوری که تا ابتدای سال 1397 تنها 293 روستای خراسان جنوبی با 46 درصد جمعیت پوشش روستایی از نعمت گاز طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 درصد جمعیت روستایی در خراسان جنوبی گازدار شدند

94 درصد جمعیت روستایی در خراسان جنوبی گازدار شدند