مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-27سياسي

در توسعه دولت الکترونیک در سال 2020 ، سه پله سقوط داشتیم


دبیرکل کانون دفاتر پیشخوان دولت گفت: در توسعه دولت الکترونیک در سال 2020، سه پله سقوط داشتیم که نشان می دهد که تلاش در این زمینه در کشور ما نسبت به سایر کشورها قابل تامل است و باید بیشتر به آن توجه کنیم.

- دبیرکل کانون دفاتر پیشخوان دولت گفت: در توسعه دولت الکترونیک در سال 2020، سه پله سقوط داشتیم که نشان می دهد که تلاش در این زمینه در کشور ما نسبت به سایر کشورها قابل تامل است و باید بیشتر به آن توجه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فلاح در نشست خبری با نمایندگان رسانه ها با بیان اینکه امروز 17 هزار دفتر پیشخوان دولت و 40 هزار شاغل داریم، اظهار کرد: این مجموعه بدون دریافت هرگونه کمک مالی از دولت کار خود را شکل داد و از سال 88 بر اساس قانون مصوب مجلس در امر دولت الکترونیک وارد شد.

وی افزود: نگاه پیشخوان نگاه سنتی و محدود و بسته نیست.

ما در فرایند توسعه کسب وکار در جهان در رتبه 127 جهان قرار گرفتیم که یک پله صعود است، هر چند این رتبه شایسته نام ایران در جهان نیست.

دبیرکل کانون دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: در توسعه دولت الکترونیک در سال 2020 سه پله سقوط داشتیم که نشان می دهد که تلاش در این زمینه در کشور ما نسبت به سایر کشورها قابل تامل است و باید بیشتر به آن توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در توسعه دولت الکترونیک در سال 2020 ، سه پله سقوط داشتیم

در توسعه دولت الکترونیک در سال 2020 ، سه پله سقوط داشتیم