مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-27پزشكي

کمک 370 میلیون تومانی خیر جوانرودی به بیمارستان جوانرود


مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از کمک 370 میلیون تومانی خیر جوانرودی برای تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان جوانرود خبر داد.

- تورج شیرزادیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همت و مساعدت خیّر نیک اندیش جوانرودی، چهار قلم تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای بیمارستان شهرستان جوانرود تهیه شده است.

وی افزود: این تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه ماشین بیهوشی اتاق عمل، یک دستگاه چراغ سیالتیک اتاق عمل، یک دستگاه آ بی جی آزمایشگاهی و 2 دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار خریداری و تحویل بیمارستان شهرستان جوانرود شده است.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ارزش تجهیزات پزشکی خریداری شده، تصریح کرد: بالغ بر 600 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی اعتبار مورد نیاز بوده است که مبلغ 370 میلیون تومان توسط خیّر نیک اندیش جوانرودی و مابقی توسط معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تأمین شده است.

شیرزادیان خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط معاونت غذا و دارو این تجهیزات در کمترین زمان ممکن و در چارچوب فرآیندهای قانونی خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود شده تا در اسرع وقت نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 370 میلیون تومانی خیر جوانرودی به بیمارستان جوانرود

کمک 370 میلیون تومانی خیر جوانرودی به بیمارستان جوانرود