مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-27سياسي

فراخوان چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: فراخوان چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های تلاوت نور (ترتیل)، قرائت نماز و اذان و مکبری تمدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کامل گلباغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های تلاوت نور (ترتیل)، قرائت نماز و اذان و مکبری اعلام فراخوان شده است که قبلا مهلت شرکت در این جشنواره 30 آذر اعلام شده بود اما با استقبال علاقمندان مهلت ثبت نام در این جشنواره تا 31 فروردین 1400 تمدید شد.

وی با بیان اینکه اعضای کانون های مساجد کردستان تا پایان فرودین 1400 می توانند در جشنواره قرآنی مدهامتان شرکت کنند، افزود: به دلیل شیوع ویروس غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه جشنواره قرآنی مدهامتان از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد https://bachehayemasjed.

ir/  برگزار می شود، اعلام کرد: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

گلباغی عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرا و ضبط اثر در منزل بلامانع است و البته در شرایط عادی، اجرا و ضبط در فضای مسجد، دارای اولویت و امتیاز بیشتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید شد

فراخوان چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید شد