مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-27پزشكي

ارتباط افسردگی و اضطراب با شروع زودهنگام «آلزایمر»


افسردگی و اضطراب با شروع زودهنگام بیماری آلزایمر مرتبط است.

- بررسی ها نشان می دهد: افسردگی و اضطراب با شروع زودهنگام بیماری آلزایمر مرتبط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افسرده بودن از جمله عوامل شناخته شده در خطر بروز بیماری آلزایمر است اما نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد افسردگی و اضطراب با شروع زودهنگام بیماری آلزایمر مرتبط است.

طبق این مطالعه، اگر فردی به بیماری آلزایمر مبتلا شود ممکن است در صورت ابتلا به افسردگی، علائم زوال را عقل حدود دو سال زودتر از افرادی که دچار افسردگی نیستند، تجربه کند.

همچنین نتایج این مطالعه حاکی از آن است که افراد مبتلا به اضطراب که دچار آلزایمر می شوند ممکن است علائم زوال عقل را تقریبا سه سال زودتر از افرادی که اضطراب ندارند، تجربه کنند.

محققان آمریکایی اظهار داشتند: لازم است تحقیقات بیشتری برای درک تاثیر اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی و اضطراب بر ابتلا به بیماری آلزایمر و اینکه آیا درمان و مدیریت افسردگی و اضطراب می تواند به جلوگیری یا به تاخیر انداختن زوال عقل در افراد مستعد آن کمک کند، انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هندوستان تایمز، محققان تاکید کردند: قطعا این بدان معنا نیست که افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب به بیماری آلزایمر مبتلا می شوند اما افراد مبتلا به این بیماری ها لازم است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط افسردگی و اضطراب با شروع زودهنگام «آلزایمر»

ارتباط افسردگی و اضطراب با شروع زودهنگام «آلزایمر»