مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-27ورزشي

زنجان باید ارتباط گیری بیشتری بافدراسیون ورزش های رزمی داشته باشد


رییس فدراسیون ورزش های رزمی تاک.

ید کرد: زنجان باید ارتباط گیری بیشتری با فدراسیون ورزش های رزمی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف بهتری ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش های رزمی استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امروز در استانی حضور داریم که از جایگاه خوبی در رشته های رزمی برخوردار است، گفت: این بدان معنی است که فعالان زنجانی سهم ارزنده ای در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیازمند آن هستیم که زنجان باید ارتباط گیری بیشتری با فدراسیون ورزش های رزمی داشته باشد، افزود: این انتظار از زنجانی ها می رود که با ارتباط گیری بیش از پیش از فدراسیون، بتوانند از ظرفیت ها و امکاناتی که وجود دارد، بهره مند شوند.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی با یادآوری اینکه به هر میزان که مقوله ارتباط گیری بیشتر و بهتر باشد، به همان میزان استفاده از ظرفیت هایی که در این فدراسیون وجود دارد، امکان پذیر خواهد بود، تصریح کرد: امروز شاهد برگزاری خوب مجمع انتخابات در استان زنجان بودیم و امیدواریم شاهد روند خوب کارها در هیئت ورزش های رزمی زنجان باشیم.

بهتری با تاکید بر اینکه انتظار داریم اعضای مجمع برای اینکه هیئت ورزش های رزمی بتواند از عملکرد خوبی برخوردار شود، باید ارتباط تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان باید ارتباط گیری بیشتری بافدراسیون ورزش های رزمی داشته باشد

زنجان باید ارتباط گیری بیشتری بافدراسیون ورزش های رزمی داشته باشد