مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-27حوادث

فروشنده سنجاب ایرانی با رصد در فضای مجازی دستگیر شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست مریوان اعلام کرد: یک مخرب زیست محیطی که در فضای مجازی اقدام به فروش سنجاب ایرانی می کرد با رصد در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کردستان، ابراهیم همت بلند اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت این اداره با رصد فضای مجازی موفق شدند این فرد سودجو را شناسایی کنند و در زمان مناسب و حین فروش سه بطانه بچه سنجاب ایرانی وی را دستگیر کنند.

وی افزود: ضمن اقدام قانونی علیه فرد خاطی، بچه سنجاب ها پس از مراقبت های لازم و پس از آمادگی لازم در زمان مناسب به دامان طبیعت بازگردانده می شوند.

وی تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت و پلیس فتا به شدت با رصد فضای مجازی هر گونه تخلف اعم از خرید و فروش و یا تبلیغ ادوات شکار و صید را شناسایی و طبق قانون بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد می کنند.

سنجاب ایرانی با نام علمی(Sciurus anomalus) گونه ای از جوندگان است و زیستگاه این سنجاب عمدتاً جنگل های بلوط زاگرس است و معمولاً درختان بلند و کهنسال بلوط را به درختان کوتاه و پرشاخ و برگ برای زندگی ترجیح می دهد.

سنجاب ایرانی جثه ای متوسط، دمی بلند و پشمالو دارد که از نصف طول بدن بلندتر است، رنگ موهای سر و سطح پشتی دم این حیوان قرمز حنایی و سطح زیرین دم روشن تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده سنجاب ایرانی با رصد در فضای مجازی دستگیر شد

فروشنده سنجاب ایرانی با رصد در فضای مجازی دستگیر شد