مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-27سياسي

آیت الله نورمفیدی: طرح گردشگری آشوراده هنوز به جایی نرسیده است


نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه وعده رییس جمهور در اول به گلستان در خصوص طرح گردشگری آشوراده هنوز به جایی نرسیده است، گفت: معتقدم که برای توسعه استان، - ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه وعده رییس جمهور در اول به گلستان در خصوص طرح گردشگری آشوراده هنوز به جایی نرسیده است، گفت: معتقدم که برای توسعه استان، جزیره آشوراده اهمیت زیادی دارد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: مبارزه با فساد یک اصل انسانی، اسلامی و الهی و یک تکلیف است و در این راه دست ها نباید بلرزد.

وی بیان کرد: یکی از وعده های سفر اول دکتر روحانی به گلستان در خصوص زهکشی اراضی در این استان بود که واقعاً اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و آثار مثبت خوبی برای مردم به همراه داشت.

280 هزار هکتار از اراضی استان نیاز به زهکشی داشت که زهکشی 120 هزار هکتار انجام شده و یا در حال انجام است و امیدواریم دولت تا پایان فعالیت خود زمینه تکمیل این زهکشی ها را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: یکی از دیگر از وعده های دکتر روحانی در سفر اول، طرح گردشگری آشوراده بود که با فراز و نشیب های متعدد همراه شد و در نهایت هم تاکنون به جایی نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نورمفیدی: طرح گردشگری آشوراده هنوز به جایی نرسیده است

آیت الله نورمفیدی: طرح گردشگری آشوراده هنوز به جایی نرسیده است