مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-27فرهنگي

سومین اثر پروژه «همساز» منتشر شد


سومین قطعه از پروژه موسیقایی «همساز» با همنوازی نوازندگان سازهای کوبه ای گروه موسیقی «شهناز » به یاد محمدرضا شجریان خواننده فقید موسیقی ایرانی منتشر شد.

- سومین قطعه از پروژه موسیقایی همساز با همنوازی نوازندگان سازهای کوبه ای گروه موسیقی شهناز به یاد محمدرضا شجریان خواننده فقید موسیقی ایرانی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گام سوم از اجرای پروژه همساز با همنوازی تنبک و دف و با نوازندگی حمید قنبری و حسین رضایی نیا تنظیم و منتشر شد.

این دو هنرمند به عنوان نوازندگان سازهای کوبه ای در گروه موسیقی شهناز فعالیت داشته اند که سومین قطعه از پروژه موسیقایی همساز به تجدید خاطره اجراهای این گروه موسیقی و پاسداشت یاد و خاطره استاد محمدرضا شجریان اختصاص دارد.

پروژه موسیقایی همساز ایده ای برای جایگزینی رفاقت ها به جای رقابت ها و همچنین توسعه همدلی و هم اندیشی و صمیمیت در مسیر همنوازی های موسیقایی است که توسط حمید قنبری، کارشناس و پژوهشگر موسیقی پیشنهاد و اجرا شد.

تا کنون دو قطعه از این پروژه با حضور و نوازندگی حمید قنبری با پژمان حدادی و وحید اسداللهی با سازهای تنبک و ناقاره در قالب کلیپ های کوتاه تصویری در فضای مجازی منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین اثر پروژه «همساز» منتشر شد

سومین اثر پروژه «همساز» منتشر شد