مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 14:302021-02-27حوادث

مروری بر حوادث روزهای بارش نخستین برف زمستانی یزد


در جریان بارش اولین برف زمستانی استان یزد قریب به 130 شهروند یزدی دچار سانحه شدند و زیبایی اولین برف امسال به کامشان تلخ شد.

- ایسنا/یزد در جریان بارش اولین برف زمستانی استان یزد قریب به 130 شهروند یزدی دچار سانحه شدند و زیبایی اولین برف امسال به کامشان تلخ شد.

نخستین برف زمستانی امسال یزد در ماه پایانی سال روی داد و زمین تفتیده کویر این استان را به خود متنعم و کویرنشینان را پس از ماه ها دلواپسی از بیماری منحوس کرونا، اندکی شاد و امیدوار به آینده کرد اما در عین حال در دو روز برفی پایان هفته ی گذشته متاسفانه شاهد برخی حوادث و سوانح نیز بودیم که آرامش و سلامتی را از برخی یزدی ها گرفت و آن ها را راهی بیمارستان کرد.

دکتر احمد دهقان رییس اورژانس استان یزد در این باره در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تاکید بر ناخوشایندی اعلام خبر هرگونه حادثه ای برای مردم شریف استان، گفت: هر چند خوشبختانه حوادث این دو روز منجر به فوت فردی نشد اما برخی را نیز راهی بیمارستان کرد.

وی از حوادث مربوط به تصادفات به عنوان یکی از حوادث دو روز اخیر در یزد یاد کرد و گفت: در روزهای برفی پنجشنبه و جمعه ی گذشته، 49 مورد تصادف شهری و 18 مورد تصادف جاده ای اتفاق افتاد که در این حوادث 98 نفر مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر حوادث روزهای بارش نخستین برف زمستانی یزد

مروری بر حوادث روزهای بارش نخستین برف زمستانی یزد