مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-27سياسي

استاندار یزد: محرومیت زدایی مهمترین ویژگی کنگره ملی شهدای یزد است


استاندار یزد مشارکت بالای مسئولان دستگاه ها، خیرین و مردم را مهمترین ویژگی دومین کنگره ملی شهدا در این استان دانست و گفت: اجلاسیه کاملاً منطبق با شرایط کرونایی استان برگزار خواهد شد ولو این که با جمعیت بسیار محدود و در قالب مجازی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی بعد از ظهر امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت دومین کنگره ملی شهدای استان، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی انجام جهت در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد از یک سال قبل، اظهار کرد: از همان ابتدا نگاه به این کنگره متفاوت و متمایز از دیگر کنگره ها و یادوارهای شهدا بود و کنگره یزد بارنگ و بومی خدمت رسانی به مردم طراحی و تعریف شد.

وی با اشاره به هم افزایی و مشارکت کم نظیر مردم و مسئولان استان برای برگزاری این کنگره، از تعریف 40 عنوان خدمت در همین راستا خبر داد و از جمله این اقدامات را  تهیه و توزیع یکهزار جهیزیه برای زوجهای نیازمند، حمایت از چهار هزار یتیم در استان، تهیه و توزیع چهار هزار بسته کمک معیشتی و حمایت مالی از چهار هزار ازدواج که نقش به سزایی در رشد آمار ازدواج در استان پس از سالها داشت، نام برد.

استاندار یزد علاوه بر اجرای یکسری اقدامات عمرانی در راستای خدمت رسانی کنگره در مناطق مختلف استان، افزود: با کمک بسیج حقوقدانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: محرومیت زدایی مهمترین ویژگی کنگره ملی شهدای یزد است

استاندار یزد: محرومیت زدایی مهمترین ویژگی کنگره ملی شهدای یزد است