مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 19:552021-02-27ورزشي

اولویت در انتخاب رییس فدراسیون فوتبال، توجه به استان های کمتر برخوردار است


رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: توجه ویژه به استان های کم برخوردار در کنار تخصص، کارآمدی، برنامه ازجمله اولویت های انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال است.

- حسین جعفر زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری شد و گفت: علی کریمی بیشتر از سایر کاندیداها از جنس فوتبال است و به عنوان فردی پاک و سالم شناخته می شود اما تاکنون کمترین تلاش را برای کسب این کرسی انجام داده است.

  وی دوره آینده فدراسیون فوتبال را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هیئت رییسه باید دارای تخصص لازم باشد و در همه حوزه هایی که برای ریاست برشمرده شد نیز باید دارای برنامه و کارآمدی باشد.

  رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی همچنین با تأکید بر اینکه نباید ریاست فدراسیون ماشین امضا باشد تصریح کرد: حرف هایی تاکنون زده شده اما برای جذب اعتبارات علی رغم برنامه های اعلامی منابع جذب این اعتبارات بیان نشده که ازجمله نقاط ضعف برنامه های بیان شده است.

وی درباره توجه به استان ها نیز گفت: رعایت عدالت و توجه ویژه به استان های کم برخوردار، اختصاص صد درصد حق عضویت ها، تعیین بودجه مشخص برای استان ها، افزایش حق تبلیغات محیطی به استان های کم برخوردار و تغییر در ساختار سازمان لیگ ازجمله نیازهای استان ها در آینده فدراسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت در انتخاب رییس فدراسیون فوتبال، توجه به استان های کمتر برخوردار است

اولویت در انتخاب رییس فدراسیون فوتبال، توجه به استان های کمتر برخوردار است