مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 20:352021-02-27سياسي

بحران جمعیت ایران را جدی نگیریم، در آینده هیچ راهی برای برگشت نخواهیم داشت


رییس ستاد کشوری نهضت ملی تأمین و ترویج ازدواج با اشاره به بحران کاهش جمعیت در ایران، گفت: پویش شناخت جوانان مجرد خانه به خانه و محله به محله یکی از طرح های نمتا است؛ - ایسنا/قم رییس ستاد کشوری نهضت ملی تأمین و ترویج ازدواج با اشاره به بحران کاهش جمعیت در ایران، گفت: پویش شناخت جوانان مجرد خانه به خانه و محله به محله یکی از طرح های نمتا است؛ چرا که این مبهم بودن سطح مجردان جامعه باید به صورت شفاف درآید تا از ازدواج های دیرهنگام و عدم فرزند آوری جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن حسینی امامی، رییس ستاد کشوری نمتا عصر شنبه در اولین نشست خبری نمتا نهضت ملی تأمین و ترویج ازدواج که در باغ رستوران باجک در قم برگزار شد، اظهار کرد: ستاد نمتا یا همان نهضت تأمین و ترویج ازدواج با محوریت موسسه خیریه الزهرا(س) در کشور فعالیت دارد، موسسه الزهرا(س) سال 65 توسط مراجع بزرگوار آن زمان و جمعی از اساتید، این موسسه تأسیس شد و حول 18 محور توفیق خدمت داشته است.

وی ادامه داد: در سه جایگاه مهم امور فرهنگی جوانان، امور اجتماعی و امور خیریه این 18 محور توزیع می شود و خدمات موسسه طی این 37 سال موفقیت آمیز بوده است.

رییس ستاد کشوری نمتا افزود: در سال 95 در سی و یکمین سال تأسیس تطبیق مجوز موسسه در وزارت کشور با امضای وزیر بود؛ پروانه موسسه را در تطبیق ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران جمعیت ایران را جدی نگیریم، در آینده هیچ راهی برای برگشت نخواهیم داشت

بحران جمعیت ایران را جدی نگیریم، در آینده هیچ راهی برای برگشت نخواهیم داشت