مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 20:552021-02-27سياسي

وزیر آموزش و پرورش دولت آینده به کدام مسأله باید بپردازد؟!


از بین هزاران مسأله مرتبط با آموزش و پرورش، وزیر دولت آینده به کدام مسأله یا مسائل باید بپردازد؟ برای پیش برد تحول بنیادین چه اقداماتی باید صورت پذیرد؟ در شرایط کنونی کشور، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: شمارش معکوس برای گشایش دوازدهمین دوره چهارسوق آغاز شده است و قرار است چهارسوق به مدت 3 روز از 13 تا 15 اسفند برگزار شود؛ البته امسال کرونا باعث شده است که همایش جذاب چهارسوق از سالن اجتماعات و غرفه ها و استیج های مختلف به فضای مجازی نقل مکان کند.

اما چهارسوق چیست؟ چرا ایجاد شده و چه مأموریتی را در پیش گرفته است؟ چهارسوق اجتماعی برای تجلی حرکت های امیدبخش و نوآورانه و محلی برای اشتراک گذاری ایده ها و تجارب آموزشی و تربیتی است.

چهارسوق یک گردهمایی اثرگذار برای ارتباط اهالی تعلیم و تربیت با یکدیگر و گفتن و شنیدن در مورد تجربیات فعالان این حوزه است.

لیلی نبی زاده راهبر رویداد دوازدهم چهارسوق به خبرنگار فارس گفت: رویداد چهارسوق، فضای گفت وگو و شبکه سازی میان شرکت کنندگان را فراهم می کند تا بتواند بستری برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

همچنین این رویداد شامل سخنرانی های کوتاه و آموزنده با موضوع تجربه ها و ایده های نوآورانه و بومی در حوزه تعلیم و تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش دولت آینده به کدام مسأله باید بپردازد؟!

وزیر آموزش و پرورش دولت آینده به کدام مسأله باید بپردازد؟!