مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 04:402021-02-28سياسي

آزادی 32 زندانی استان خراسان رضوی در طرح نذر هشتم


مدیر کل زندان های خراسان رضوی گفت: تاکنون 32 زندانی در این استان با اجرای طرح نذر هشتم از بند اسارت رهایی یافته و به آغوش خانواده برگشته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل زندان های خراسان رضوی گفت: تاکنون 32 زندانی در این استان با اجرای طرح نذر هشتم از بند اسارت رهایی یافته و به آغوش خانواده برگشته اند.

بنابر گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های خراسان رضوی، سعید جانفدا روز گذشته در مراسم آزادی هشت زندانی در تربت حیدریه اظهار کرد: این تعداد زندانی در قالب طرح نذر هشتم که ظرفیتی مازاد بر سایر مجاری موثر در آزادی زندانیان است، از زندان های استان آزاد شده اند.

وی ادامه داد: زندانیان رها شده در این طرح با پرداخت 460 میلیون ریال بدهی توسط خیرین و 240 میلیون ریال گذشت شکات از زندان آزاد شدند و بلافاصله پس از آزادی به همراه خانواده هایشان به صورت رایگان به مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

جانفدا با اشاره به طرح نذر هشتم بیان کرد: براساس تعریف و ماهیت این طرح، هشتم هر ماه هشت زندانی نیازمند به نیت امام رضا(ع) با مشارکت و همت خیرین و نمازگزاران مساجد از زندان های استان آزاد می شوند.

وی در ادامه توضیح داد: در اسفند ماه مرحله چهارم این طرح با مشارکت نمازگزاران مساجد و امام جمعه تربت حیدریه این طرح اجرا و ندای یا علی ابن موسی الرضا(ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 32 زندانی استان خراسان رضوی در طرح نذر هشتم

آزادی 32 زندانی استان خراسان رضوی در طرح نذر هشتم