مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-28سياسي

حیات دائمی روزانه و شبانه را به بافت مرکزی همدان برگردانیم


نشانه های نادرست سیاست های مسئولان به آثار تاریخی و شهرسازی سابقه ای طولانی دارد.

این سیاست ها در ادوار گذشته باعث از بین رفتن قسمت زیادی از بافت قدیم شهر، - ایسنا/همدان نشانه های نادرست سیاست های مسئولان به آثار تاریخی و شهرسازی سابقه ای طولانی دارد.

این سیاست ها در ادوار گذشته باعث از بین رفتن قسمت زیادی از بافت قدیم شهر، چمن ها(مرکز محله ها) و بناهای واجد ارزش شهر همدان شده است.

طی چند وقت گذشته حفظ بافت تاریخی شهر و اهمیت آن بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد و خبرهای بسیاری از دستگاه های مرتبط مانند میراث فرهنگی، شهرداری، شورای شهر و .

به گوش رسید.

شاید اگر در طول سالیان سال مسئولان شهری با نگاه تخصصی و البته دلسوزانه به میراث نیاکانشان می نگریستند، بافت تاریخی همدان در سال 99 حرف های زیادی برای گفتن داشت، حرف هایی که نشان می داد بافت تاریخی این شهر قدیمی چیزی کمتر از شهرهای یزد و اصفهان ندارد و پتانسیل تبدیل به برند جهانی نیز در آن دیده می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا در نشست تخصصی واکاوی اثرات بافت های تاریخی بر توسعه گردشگری، فرهنگی شهر همدان در دفتر ایسنا، با اشاره به اینکه در مبحث بافت های تاریخی دو مورد کالبد و روح موجود در آن مد نظر است، گفت: با بازسازی فضا در همان مکان روح به آن برمی گردد و این امر به عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات دائمی روزانه و شبانه را به بافت مرکزی همدان برگردانیم

حیات دائمی روزانه و شبانه را به بافت مرکزی همدان برگردانیم