مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-28سياسي

مسئولان در جذب بودجه های دولتی همت کنند/ تحقق عدالت در اولویت باشد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با ابراز تأسف از اینکه در 10 سال گذشته کم ترین استفاده و کمک از منابع دولتی در شهر همدان صورت گرفته است، گفت: مسئولان دولتی لازم است تا نسبت به جذب بودجه های دولتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر همدان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده چند سال گذشته مدیریت شهری همدان اظهار کرد: رویکرد جدید شورای شهر و شهرداری در راستای توجه به مناطق کم برخوردار (مناطق 3 و 4 شهرداری همدان) قابل توجه است.

وی  گفت: در حاکمیت اسلامی، اصلی به نام عدالت وجود دارد که باید تمام برنامه ریزی ها، ساختارها و کارشناسی ها را با این مفهوم سنجید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان محور حاکمیت در اسلام را عدالت برشمرد و افزود: تمام نظام ها و افراد در حاکمیت اسلامی با محور عدالت سنجیده می شوند و اگر به این مسأله کمتر توجه شده و در جامعه در این حوزه به موفقیت نرسیده ایم، علت آن است که واقعیت اجتماعی موجود نتیجه ساختارهاست.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید مسأله عدالت را احساس کنند، گفت: انتظار نمی رود بودجه سال آینده به نحوی باشد که به صورت کامل اصلاح شود، اما باید تلاش کرد بخشی از ساختار به تدریج اصلاح و در راستای تحقق عدالت، حرکت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در جذب بودجه های دولتی همت کنند/ تحقق عدالت در اولویت باشد

مسئولان در جذب بودجه های دولتی همت کنند/ تحقق عدالت در اولویت باشد