مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-28اقتصادي

بیت کوین یا بورس، بهترین بازار برای سرمایه گذاری؟


یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وجود نوسان در معاملات رمز ارزها و بازار سهام، به مقایسه سرمایه گذاری در این دو بازار پرداخت و گفت: در بازار جهانی پیش بینی شده که رمز ارزها وارد یک فضای حباب گونه شده اند و مردم باید با احتیاط بیشتری برای سرمایه گذاری در این بازار اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، پس از افت شاخص بورس و ضرر و زیان سنگین سهام داران، رمز ارزها به ویژه بیت کوین به عنوان محلی برای سرمایه گذاری، جایگزین بازار سرمایه شد و سرمایه گذاران بدون توجه به ریزش شاخص بورس و با اکتفا به رشدهای غافلگیرکننده رمز ارزها سرمایه های خود را وارد این بازار کرده اند و این بازار به عنوان نخستین گزینه سرمایه گذاری در جهان، در کسب بازدهی از دیگر بازار سبقت گرفت.

در داخل کشور، سرمایه گذارانی که در چند وقت اخیر بخشی از سرمایه خود را در بازار سهام از دست داده اند، بدون توجه به صحبت کارشناسان که بارها اعلام کرده اند رمز ارزها گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیستند با تصور جبران ضررهای متحمل شده، سرمایه های خود را وارد این بازار کرده اند و امیدوار به کسب بازدهی های چشمگیر در این بازار هستند.

بیت کوین در سرمایه گذاری، مسیری مشابه با بازار سرمایه را در پیش گرفت و با شکستن مقاومت های پیش رو وارد دوران رونق شد، اما این موضوع جای تعجب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت کوین یا بورس، بهترین بازار برای سرمایه گذاری؟

بیت کوین یا بورس، بهترین بازار برای سرمایه گذاری؟