مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-28سياسي

کارگاه آموزشی پایش نظام مند زیستگاه پلنگ ایرانی برگزار می شود


مدیرعامل مؤسسه تخصصی مطالعات پلنگ آسیایی، از برگزاری کلاس های آموزشی در رابطه با پایش نظام مند زیستگاه های پلنگ در ایران خبر داد.

- آرزو صانعی، مدیرعامل مؤسسه تخصصی مطالعات پلنگ آسیایی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت، دوره سوم از کارگاه های آموزشی مهارتی منطقه ای پلنگ ایرانی با حضور فعال گروه های متعدد از ذی اثران دولتی، افراد علاقمند و مطلع محلی، اعضاء پورتال تخصصی پلنگ ایرانی، دانشجویان و سمن های فعال در زمینه های مرتبط، از دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی اظهار داشت: موضوع اصلی این دوره از کارگاه های آموزشی، مباحث تخصصی متعدد در رابطه با پایش نظام مند وضعیت پلنگ در کشور است که در برنامه ملی عملیاتی حفاظت و مدیریت پلنگ در ایران، مشخصاً به آن پرداخته شده است.

صانعی ادامه داد، در سال گذشته کلاس های آموزشی حضوری در خصوص ساختار نهادهای محلی در شکل گیری شبکه مناطق مرجع پایش که از موضوعات اساسی در پایش نظام مند جمعیت و زیستگاه پلنگ در کشور هستند، برگزار شد.

وی افزود، همچنین کتاب منتشر شده در خصوص فنون تحقیقات و پایش: معرفی و شناخت ابزار تحقیقاتی که از طریق پورتال تخصصی پلنگ ایرانی برای علاقمندان قابل دسترسی می باشد، به معرفی و ویژگی های ابزار تحقیقاتی برای استفاده در تحقیقات و بالاخص پایش جمعیت پلنگ می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی پایش نظام مند زیستگاه پلنگ ایرانی برگزار می شود

کارگاه آموزشی پایش نظام مند زیستگاه پلنگ ایرانی برگزار می شود