مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-28اقتصادي

انعقاد 715 میلیارد تومان قرارداد طرح های اقتصاد مقاومتی در فارس


رییس سازمان برنامه و بودجه فارس از انعقاد و امضای 715 میلیارد تومان قرارداد میان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی استان(صمت و جهاد کشاورزی) در راستای اجرای طرح های مقاومت اقتصادی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان برنامه و بودجه فارس از انعقاد و امضای 715 میلیارد تومان قرارداد میان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی استان(صمت و جهاد کشاورزی) در راستای اجرای طرح های مقاومت اقتصادی خبر داد.

حسن نوروزی بعد از ظهر یکشنبه 10 اسفند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی فارس بیان کرد: بیش از 10 طرح و پروژه اقتصاد مقاومتی در استان به عنوان پروژه های اولویت دار استان معرفی شده و اعتبارات دولتی برای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه فارس ادامه داد: سیستان و بلوچستان دومین استان کشور در دریافت اعتبارات اقتصاد مقاومتی است و استان فازس نیز توانسته بالغ بر 257 میلیارد تومان در تخصیص اعتبارات داشته باشد.

نوروزی با اشاره به اینکه دولت مجوز صدور اسناد خزانه اسلامی را کسب کرده است، یادآور شد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شده بود در سال 99 بالغ بر 900 میلیارد تومان طرح توسط دستگاه های اجرایی به بانک معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 715 میلیارد تومان قرارداد طرح های اقتصاد مقاومتی در فارس

انعقاد 715 میلیارد تومان قرارداد طرح های اقتصاد مقاومتی در فارس