مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:002021-02-28اقتصادي

تفاهم نامه سه جانبه توسعه صنعت میگو و ماهیان خاویاری منعقد شد


تفاهم نامه سه جانبه توسعه صنعت میگو و ماهیان خاویاری بین سازمان شیلات ایران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری گلستان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان شیلات ایران، در حاشیه سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا و مسئولین کشوری از جمله رییس سازمان شیلات ایران به استان گلستان، این تفاهم نامه سه جانبه با تخصیص 10 هزار میلیارد ریال برای توسعه صنعت میگو و ماهیان خاویاری در جلسه ستاد مقاومتی استان گلستان، به امضای طرفین رسید.

مدیر کل شیلات گلستان در این خصوص گفت: این تفاهم نامه با هدف توسعه اشتغال پایدار و افزایش تاب آوری اقتصادی با استفاده از ظرفیت های طبیعی، اقتصادی و اجتماعی استان گلستان و ایجاد مزیت های اختصاصی در رسته فعالیت شیلات و آبزیان، منعقد شده است.

مهندس سید جواد قدس علوی افزود: بر اساس این تفاهم نامه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به اختصاص مبلغ 4,000 میلیارد ریال از منابع در اختیار به توسعه صنعت میگو و پرورش ماهیان خاویاری در منطقه گمیشان، از طریق روش تأمین مالی مبتنی بر قرارداد و سایرمنابع متعهد شده است.

به گفته وی، همچنین حمایت از توسعه مزارع پرورش میگو، توسعه زنجیره ارزش میگو و تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری در استان گلستان در همکاری با سازمان شیلات کشور، حمایت از توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه سه جانبه توسعه صنعت میگو و ماهیان خاویاری منعقد شد

تفاهم نامه سه جانبه توسعه صنعت میگو و ماهیان خاویاری منعقد شد