مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-28اقتصادي

صیادان گلستانی 304 تن ماهی صید کردند


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: تاکنون و بعد از گذشت حدود 5 ماه از آغاز فصل صید، 304 تن انواع ماهیان استخوانی از آب های استان صید شده است.

- ایسنا/گلستان معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: تاکنون و بعد از گذشت حدود 5 ماه از آغاز فصل صید، 304 تن انواع ماهیان استخوانی از آب های استان صید شده است.

محسن یحیایی در نشست وبیناری شورای هماهنگی مدیران شیلات استان های کشور، اظهار کرد: امسال تاکنون سهم هر شرکت تعاونی در گلستان در صید به طور میانگین 18 تن بوده است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مرتبط با صید استان، گفت: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد مسدود شدن کانال هایی است که در مسیر تردد شناورهای یگان حفاظت از منابع آبزیان قرار دارند.

معاون صید شیلات گلستان افزود: این انسداد که در پی پس روی آب دریا به وجود آمده مانع از حرکت شناورها، در راستای انجام عملیات مبارزه با صیادان غیرمجاز می شود که امیدواریم به زودی با لایروبی این کانال ها مسیر تردد شناورها هموار شود.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای زمان صید تاکنون صیادان پره گلستانی توانستند 228 قطعه بچه ماهی خاویاری غیراستاندارد را که از آب های استان صید شده بود، به دریا بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان گلستانی 304 تن ماهی صید کردند

صیادان گلستانی 304 تن ماهی صید کردند