مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-28اجتماعي

تله های مرگ در محور حادثه خیز ایلام/ مسوولین دست بجنبانید!


محور ارتباطی ایلام- میشخاص- ملکشاهی- دره شهر یکی از مسیرهای مواصلاتی پرترددی است که به علت عدم برخورداری از استاندارد و امنیت لازم به یکی از نقاط پرحادثه خیز در استان مبدل شده و همین امر مشکلات فراوانی را برای هم استانیان در پی داشته است.

این مسیر مواصلاتی به دلیل مشکلاتی نظیر عرض کم، ناهمواری ها و خاکی بودن تا کنون مسبب تصادفات گوناگونی شده که همین امر امنیت تردد کنندگان در این مسیر را به خطر انداخته و به طبع نیز تاکنون خسارت های بالایی را برای شهروندان به دنبال داشته است.

امنیت و اهمیت جاده ها از دغدغه های اصلی هر استان به شمار می رود اما برخلاف این موضوع محور ارتباطی ایلام- میشخاص- ملکشاهی- دره شهر به علت عدم اعتبار کافی و بی توجهی های مسوولین مربوطه پس از سالها هنوز به اتمام نرسیده که این امر نگرانی ها و نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

بااهمیت بودن این محور ارتباطی به گفته ی برخی از شهروندان این محور ارتباطی مسیر تردد چندین شهرستان است و همواره از تردد و اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما متاسفانه چند ماهی است که از شروع بهره برداری آن گذشته اما هنوز به مرحله ی افتتاح نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله های مرگ در محور حادثه خیز ایلام/ مسوولین دست بجنبانید!

تله های مرگ در محور حادثه خیز ایلام/ مسوولین دست بجنبانید!