مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:552021-02-28سياسي

انتقاد میرمحمدی از اختصاص ردیف ویژه برای بیماری سالک در بودجه


نماینده مردم میبد در مجلس تاکید کرد: ما بیماری های صعب العلاج و سرطان هایی داریم که هزینه درمان آن ها چندین برابر بیشتر از بیماری سالک بوده و اگر قرار است ردیف اختصاصی در بودجه در نظر گرفته شود این بیماری ها در اولویت قرار دارد.

- نماینده مردم میبد در مجلس تاکید کرد: ما بیماری های صعب العلاج و سرطان هایی داریم که هزینه درمان آن ها چندین برابر بیشتر از بیماری سالک بوده و اگر قرار است ردیف اختصاصی در بودجه در نظر گرفته شود این بیماری ها در اولویت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) مجلس و بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه، بیان کرد: ضروری است که شأن و منزلت مجلس حفظ شود؛ چرا برای بیماری سالک ردیفی اختصاصی در بودجه در نظر گرفته شد؟ بنده خود پزشک هستم و ما برای بیماری های واگیر ردیف بودجه ای داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر در کل کشور فقط 5 تا 8 هزار نفر به این بیماری مبتلا هستند و درمان آن نیز هزینه چندانی ندارد.

آنچه که در بحث بیماری سالک حائز اهمیت است بحث پیشگیری می باشد.

نماینده مردم میبد در مجلس تصریح کرد: ما بیماری های صعب العلاج و سرطان هایی داریم که هزینه درمان آنها چندین برابر بوده و باید به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد میرمحمدی از اختصاص ردیف ویژه برای بیماری سالک در بودجه

انتقاد میرمحمدی از اختصاص ردیف ویژه برای بیماری سالک در بودجه