مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-28بين الملل

ترکیه سفیر ایران را احضار کرد/ تهران جواب داد


سفیر ترکیه در عراق در پیام خود نوشت: به نظرم سفیر ایران آخرین فردی است که می تواند درباره احترام به مرزهای (حاکمیت) عراق اظهار نظر کند .

- سفیر ترکیه در عراق در پیام خود نوشت: به نظرم سفیر ایران آخرین فردی است که می تواند درباره احترام به مرزهای (حاکمیت) عراق اظهار نظر کند .

وزارت خارجه ترکیه سفیر ایران را احضار کرد.

در مقابل، ایران هم سفیر ترکیه را احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، این احضار سفرا بر سر مصاحبه سفیر ایران در عراق علیه عملیات نظامی ترکیه در شمال عراق صورت گرفت.

احضار سفیر ایران در ترکیه خبرگزاری دولت ترکیه (آناتولی) نوشت: وزارت امور خارجه ترکیه، سفیر ایران در آنکارا را در اعتراض به اظهارات مقام ایرانی درباره مبارزه ترکیه با گروههای تروریستی در شمال عراق احضار کرد .

آناتولی اضافه کرد: وزارت امور خارجه ترکیه با احضار محمد فرازمند، سفیر ایران در آنکارا در اعتراض به اظهارات مقام ایرانی درباره مبارزه ترکیه با گروه های تروریستی در شمال عراق، تاکید کرد که ایران باید در روند مبارزه ترکیه با گروههای تروریستی در کنار آنکارا باشد نه در مقابل آن.

سفیر ایران در آنکارا در اعتراض به اظهارات ایرج مسجدی، سفیر این کشور در بغداد که ترکیه را متهم به نقض حاکمیت عراق کرده، به وزارت امور خارجه ترکیه فراخوانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه سفیر ایران را احضار کرد/ تهران جواب داد

ترکیه سفیر ایران را احضار کرد/ تهران جواب داد