مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 15:002021-02-28پزشكي

واکسیناسیون اسدآبادی ها تا پایان تابستان 1400/ثبت 5 مورد طغیان کرونا


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعلام کرد: با اختصاص واکسن کرونای لازم به دانشکده علوم پزشکی قطعا با آمادگی دانشکده تا پایان شهریور 1400 تمامی جمعیت جامعه هدف شهرستان اسدآباد واکسینه خواهند شد.

- دکتر ایرج صالحی یکشنبه 10 اسفندماه در ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونای شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: هفته گذشته چهار مورد در شهر اسدآباد و یک مورد در یکی از روستاهای شهرستان دارای طغیان کرونا بوده ایم که در بحث طغیان کرونا کلیه اعضای خانواده درگیر بیماری شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون در مرحله اول 10 دُز و مرحله دوم 95 دُز واکسن کرونا به شهرستان اختصاص یافته است، افزود: خوشبختانه موردی از کرونای انگلیسی در شهرستان نداشته ایم و هم اکنون اسدآباد در شرایط آبی بوده که با توجه به روند افزایشی بیماران بستری احتمال زرد شدن اسدآباد در هفته آینده بالاست.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم با اشاره به طرح سردار شهید سلیمانی در اسدآباد اظهار کرد: از ابتدای طرح تاکنون 5087 مورد در شهر و 2047 مورد در روستاهای این شهرستان رهگیری انجام شده است.

الهام عظیمی همچنین با بیان اینکه از ابتدای طرح تاکنون 3600 مورد رپید تست توسط مراکز تست سریع کرونا شهرستان انجام شده است، یادآور شد: در هفته اول اسفندماه در راستای طرح شهید سلیمانی 339 مورد بازرسی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون اسدآبادی ها تا پایان تابستان 1400/ثبت 5 مورد طغیان کرونا

واکسیناسیون اسدآبادی ها تا پایان تابستان 1400/ثبت 5 مورد طغیان کرونا