مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-28ورزشي

نماینده لرستان قهرمان لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور شد


پلیمر خلیج فارس خرم آباد با برتری برابر هیأت بوکس خوزستان به مقام قهرمانی اولین دوره لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین دوره رقابت های لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور گرامی داشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بوکس استان مرکزی از چهارم ماه جاری به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک آغاز شد و پس از یک هفته رقابت نفس گیر 10 تیم، 80 بوکسور و انجام 192 بازی در هشت وزن، سرانجام با قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد ، نایب قهرمانی هیأت بوکس خوزستان و سومی باران پل اراک به کار خود پایان داد.

در دیدار رده بندی این پیکارها بر اساس جدول مسابقات قرار بود تیم های باران پل اراک و هیأت بوکس کرمانشاه برای مشخص شدن تیم سوم صبح امروز به رقابت بپردازند، اما نماینده کرمانشاه در این دیدار حاضر نشد و به این ترتیب مقام سوم به تیم باران پل اراک رسید.

در دیدار فینال این رقابت ها نیز عصر امروز بوکسورهای پلیمر خلیج فارس خرم آباد و هیئت بوکس خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که این پیکارها به دلیل حاضر نشدن بوکسورهای اوزان 57 و 91 کیلوگرم خوزستان به دلیل آسیب دیدگی، در شش وزن پیگیری شد و در نهایت نماینده لرستان بازی را با نتیجه 5 بر یک به سود خود پایان داد و به این ترتیب عنوان قهرمانی اولین دوره لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده لرستان قهرمان لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور شد

نماینده لرستان قهرمان لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور شد