مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:552021-02-28سياسي

قیر مورد نیاز برای پروژه های روستایی در دشتی و تنگستان تامین شود


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قیر مورد نیاز برای پروژه های روستایی در دشتی و تنگستان تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین کرمی عصر یکشنبه در نشست بررسی اجرای طرح های عمران روستایی در شهرستان های دشتی و تنگستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت های روستایی در دشتی و تنگستان را به عنوان یک برنامه مهم در نظر داریم.

وی از تلاش جدی برای توسعه و تکمیل طرح های عمران روستایی خبر داد و بیان کرد: بهبود وضعیت معابر روستایی و اجرای طرح های هادی روستایی در شهرستان های دشتی و تنگستان را در اولویت پیگیری ها داریم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز طرح های روستایی در این دو شهرستان پیگیری های زیادی را در سطح ملی و استانی داشته ایم.

وی یکی از نیازهای اساسی در روستاهای دشتی و تنگستان را تأمین قیر مورد نیاز دانست و تاکید کرد: حل مشکلات و توسعه طرح های، هادی روستایی باید در دستور کار بنیاد مسکن به عنوان یکی از مطالبات مردم روستاهای شهرستان دشتی و تنگستان قرار بگیرد.

کرمی از تخصیص 170 میلیارد ریال به روستاهای دشتی و تنگستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد و افزود: طرح های خوبی در روستاهای شهرستان در دست اجرا است که باید برای تسریع در تکمیل آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیر مورد نیاز برای پروژه های روستایی در دشتی و تنگستان تامین شود

قیر مورد نیاز برای پروژه های روستایی در دشتی و تنگستان تامین شود