مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-28سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه پیشکسوتان جهاد و ایثار در دوران دفاع مقدس نباید فراموش شوند، گفت: این قشر توقعات مادی ندارند، بیشتر توقع توجه و تفقد دارند که توقعی به حق و به جا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، فرمانده ، از برنامه های این نیرو برای ارتقا هرچه بیشتر امنیت جامعه سخن گفت.

پیشکسوتان جهاد و ایثار در دوران دفاع مقدس نباید به فراموش سپرده شوند تولیت آستان قدس رضوی همچنین در دیدار سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در رابطه با تفقد و دلجویی از پیشکسوتان عرصه های ایثارگری دفاع مقدس گفت: این قشر توقعات مادی ندارند، بیشتر توقع توجه و تفقد دارند که توقعی به حق و به جا است.

حجت‎ الاسلام مروی با تأکید بر اینکه پیشکسوتان جهاد و ایثار در دوران دفاع مقدس نباید فراموش شوند، افزود: کسانی که در این عرصه مبارک و ان دیدار به عمل می آورند، اهتمام رهبری با وجود اشتغالات فراوان بر تداوم این حرکت، نشان از تأکید ایشان بر فراموش نکردن این مهم از سوی مسئولان و همگان دارد.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: ما به تبعیت از رهبر معظم انقلاب بر خود وظیفه می دانیم که در حد توان و ظرفیت خود در این حوزه نیز تلاش و همکاری داشته باشیم و این راه ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند