مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 19:452021-02-28سياسي

تشکیل 1400گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور


مدیرکل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: 1400گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، حجت الاسلام حامد ترکاشوند مدیرکل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل اظهار کرد: بر رویکرد جدید و پویاسازی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و توجه بیش از پیش به این واجب الهی مغفول مانده و تبیین روش های جدید تأکید داریم.

وی در انتخاب روحانی مجاهد و مردمی، حجت الاسلام والمسلمین میرعباس زاده را نقطه عطفی در راستای برنامه های ابلاغی ستاد کشور دانست و افزود: امیدواریم و از همه دستگاه های اجرایی استان درخواست داریم همکاری و همراهی لازم درباره این واجب الهی مغفول مانده را صورت دهند.

مدیرکل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: 1400گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور تشکیل شده است و بدینوسیله باید از زحمات و خدمات سردار بابازاده، دبیر اسبق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل تقدیر و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 1400گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور

تشکیل 1400گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور