مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:252021-02-28فناوري

اپلیکیشن داخلی پل عدل رونمایی شد/ نزدیک ترین وکیل و کارشناس حقوقی به شما کجاست؟


مجری استارتاپ پل عدل با اشاره به ویژگی خاص درنظر گرفتن مسایل امنیتی و احراز هویت وکلا و کارشناسان در این اپلیکیشن، گفت: اپلیکیشن پل عدل در راستای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات حقوقی و اداری طراحی شده و نزدیک ترین وکیل و کارشناس حقوقی در نقاط مختلف کشور .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، خدایار قلی زاده مجری استارتاپ پل عدل در آیین رونمایی از اپلیکیشن پل عدل اظهار کرد: از زمانی که کسب و کار در فضای ایمیل ها و جی میل ها شکل گرفت و از آنجا که بشر رو به پیشرفت بوده و استفاده از شبکه های اجتماعی تأمین کننده بخشی از نیاز روزانه شده، این امر نشان از این است که کاربران شبکه های اجتماعی در حال کوچ هستند و امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی کاربرد گسترده تری پیدا کرده است.

وی گفت: امروزه استفاده از اپلیکیشن ها کاربرد بسیار داشته و استفاده از سرورهای داخلی تأثیر مهمی در تسهیل دسترسی به اپلیکیشن های داخلی دارد که این مهم به همت مهندسین داخلی انجام گرفته است.

مجری استارتاپ پل عدل افزود: اپلیکیشن پل عدل به شکل استارتاپ تولید گروهی از مهندسین کشور و با حمایت جمعی از وکلا و حقوقدانان برای ارائه خدمات حقوقی و اداری طراحی شده که انشعابی سریع و آسان به وکلا و حقوقدانان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن داخلی پل عدل رونمایی شد/ نزدیک ترین وکیل و کارشناس حقوقی به شما کجاست؟

اپلیکیشن داخلی پل عدل رونمایی شد/ نزدیک ترین وکیل و کارشناس حقوقی به شما کجاست؟