مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-01پزشكي

دستورالعملی برای محدودیت در فعالیت اصناف و تالارها ابلاغ نشده است


رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی با اشاره به باز بودن تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل ها، گفت: هنوز مصوبه ای برای محدودیت یا تعطیلی اصناف در روزهای پایانی سال ابلاغ نشده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی با اشاره به باز بودن تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل ها، گفت: هنوز مصوبه ای برای محدودیت یا تعطیلی اصناف در روزهای پایانی سال ابلاغ نشده است.

رضا علیزاده بیرجندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برطبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 98 درصد اصناف استان و 88 درصد مراجعه کنندگان آنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی در روزهای آخر سال، افزود: این شایعات را رد می کنیم چراکه هنوز هیچ گونه مصوبه ای با موضوع تعطیلی و یا محدودیت ساعات فعالیت اصناف به ما ابلاغ نشده است.

رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی با بیان اینکه اصناف همواره تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا بوده و همواره قوانین را رعایت کرده اند هرچند خود در طول این یک سال متضرر شده اند، تصریح کرد: نظارت ها ادامه دارد تا در واحدهای صنفی هیچ تخلفی صورت نگرفته و پروتکل ها نیز رعایت شود.

علیزاده بیرجندی با بیان اینکه اخطار، جریمه و حتی پلمب واحد فروش در انتظار اصنافی است که پروتکل های بهداتشت را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعملی برای محدودیت در فعالیت اصناف و تالارها ابلاغ نشده است

دستورالعملی برای محدودیت در فعالیت اصناف و تالارها ابلاغ نشده است