مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-01سياسي

به کارگیری مدیران برپایه شایسته سالاری در اولویت قرار گیرد


نماینده مردم تربت جام در مجلس بابیان اینکه کمک بی نظیرخیرین سلامت تایباد به ساخت مجتمع و خرید تجهیزات در ایام کرونا قابل تقدیر است،گفت: تداوم به کارگیری مدیران بر پایه شایسته سالاری در اولویت قرار گیرد.

- رحیمی جهان آبادی در یک جلسه دو ساعته آنلاین در فضای مجازی،گزارشی از برخی اقدامات انجام شده در شهرستانهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد را به اطلاع اعضای انجمن محترم جامی ها و تایبادی های مقیم مرکز رساند و به برخی سوالات همشهریان پایتخت نشین پاسخ داد .

نماینده مردم تربت جام ،تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:اجرای طرح جامع منطقه اقتصادی دوغارون در 627 هکتار از مجموعه 8700 هکتار زمین محدوده منطقه ویژه با حدود 2700 میلیارد تومان پیش بینی اعتبارات که مرحله اول آن با 300 میلیارد تومان اعتبار به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای5000 نفر با اجرای این طرح عظیم عملیاتی شد و این در حالی که اتمام گازرسانی به روستاهای مختلف منطقه شامل بالا ولایت و مالین در باخرز ، میلان ولایت و مرکزی تایباد ، بوژگان ، سمیع آباد ، موسی آباد ، جام رود ( در حال اجرا ) ، محور بنی تاک ازاد ده ، بخشهای مرکزی و جنت آباد صالح آباد و تداوم روند تا تابستان اینده که جمعا 183 روستا از نعمت گاز برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری مدیران برپایه شایسته سالاری در اولویت قرار گیرد

به کارگیری مدیران برپایه شایسته سالاری در اولویت قرار گیرد