مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-01سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه پیشکسوتان جهاد و ایثار در دوران دفاع مقدس نباید فراموش شوند، افزود: برای برپایی موزه ای فاخر، ارزشی، - برجسته و جذاب تلاش کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت‎ الاسلام مروی در دیدار سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در رابطه با تفقد و دلجویی از پیشکسوتان عرصه های ایثارگری دفاع مقدس گفت: این قشر توقعات مادی ندارند، بیشتر توقع توجه و تفقد دارند که توقعی به حق و به جا است.

وی با تأکید بر اینکه پیشکسوتان جهاد و ایثار در دوران دفاع مقدس نباید فراموش شوند، افزود: کسانی که در این عرصه مبارک و نورانی پیشتاز بودند از جمله خانواده شهدا، جانبازان و پیشکسوتان مسیر مقدس ایثارگری که بارها در معرض شهادت قرار گرفتند ولی طبق مقدرات الهی زنده ماندند، حقیقتاً نباید فراموش شوند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: معظم له در هر بار تشرف به شهر مقدس مشهد با خانواده شهیدان دیدار به عمل می آورند.

اهتمام رهبری با وجود اشتغالات فراوان بر تداوم این حرکت، نشان از تأکید ایشان بر فراموش نکردن این مهم از سوی مسئولان و همگان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند

پیشکسوتان دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند