مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-01فرهنگي

اهدای جایزه به 22 اثر برگزیده جشنواره ملی فیلم ایثار


مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار با اهدای جایزه به 22 اثر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی حسینی مدیر گروه تلویزیونی شاهد و دبیر چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار درباره مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره گفت: مراسم اختتامیه جشنواره در آستانه روز بزرگداشت شهدا ، جمعه 15 اسفند برگزار می شود.

وی درباره تعداد جوایز و آثار برگزیده چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار، گفت: در این دوره در بخش مستند بلند بیش از 15 دقیقه سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار به برگزیدگان این بخش اهدا می شود.

در بخش فیلم های 120 ثانیه ای با موضوع ایثار اجتماعی نیز 2 اثر برگزیده جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت می کنند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نیز جوایز بخش فیلم کوتاه داستانی جشنواره هستند که به سه اثر اهدا می شوند.

در بخش شهدای مقاومت و شهید سلیمانی نیز جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند کوتاه در نظر گرفته شده است.

به گفته حسینی، جوایز بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش پویانمایی، جوایز بهترین تدوین فیلمنامه و بهترین پژوهش در بخش پژوهش، جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین پژوهش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه به 22 اثر برگزیده جشنواره ملی فیلم ایثار

اهدای جایزه به 22 اثر برگزیده جشنواره ملی فیلم ایثار