مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-01سياسي

چند هزار پیشنهاد نمایندگان مجلس در مورد لایحه بودجه!


فرخی میکال، عضو کمیسیون داخلی امور شوراهای مجلس گفت: در مجموع بیش از 4 هزار پیشنهاد درباره لایحه بودجه توسط نمایندگان ثبت شد که از این تعداد هنوز بالغ بر 1700 پیشنهاد باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایلنا نوشت: عضو کمیسیون داخلی امور شوراهای مجلس، گفت: تعداد زیادی از پیشنهادها کمتر از 50 رای از صحن مجلس کسب می کنند، بهتر است پیشنهادات تجمیع شده و رایزنی صورت گیرد تا پیشنهادهایی که امکان رای آوری بسیار پایین دارد، به صحن ارائه نشود.

رسول فرخی میکال در رابطه با تعدد پیشنهادات نمایندگان و طولانی شدن بررسی لایحه بودجه که تذکر چندباره رییس مجلس و هیات رییسه را در پی داشته است، گفت: زمانی که بودجه به صحن مجلس می آید سند مالی یک سال کشور است؛ بنابراین هر یک از نمایندگان با توجه به دغدغه های ملی و منطقه ای که دارند، پیشنهادهایی را نسبت به جزییات آن در بخش های درآمدی و هزینه ای مطرح می کنند.

وی افزود: شاید این پیشنهادها در مجلس مطرح شود اما منجر به رای آوری نشود اما نماینده به دنبال این است که دغدغه های خود را با همکاران به اشتراک بگذارد.

در واقع این حجم تعدد پیشنهادات به دلیل دغدغه مندی نمایندگان نسبت به شرایط کلی جامعه، یا بخش و منطقه ای از کشور یا یک قشر و صنف از هموطنان است که باعث این تعدد پیشنهادات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند هزار پیشنهاد نمایندگان مجلس در مورد لایحه بودجه!

چند هزار پیشنهاد نمایندگان مجلس در مورد لایحه بودجه!