مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-01بين الملل

ریچارد هاس: اخلاق را کنار بگذارید؛ بایدن به بن سلمان نیاز دارد (!)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ریچارد هاس در تارنمای پروجکت سیندیکت نوشت: ایالات متحده به بن سلمان برای مهار ایران، مقابله با تروریسم و تنظیم قیمت انرژی نیاز دارد، - ریچارد هاس: اخلاق را کنار بگذارید؛ بایدن به بن سلمان نیاز دارد (!) رییس اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا گفت: واشنگتن به بن سلمان نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ریچارد هاس در تارنمای پروجکت سیندیکت نوشت: ایالات متحده به بن سلمان برای مهار ایران، مقابله با تروریسم و تنظیم قیمت انرژی نیاز دارد، از این رو جدایی بایدن از ولیعهد سعودی ممکن نیست.

او خاطرنشان کرد: روابط بایدن با بن سلمان درست است؛ ایالات متحده نمی تواند از سلطنت وی جلوگیری کند.

ایالات متحده خواهان یک رابطه کاری با کسی خواهد بود که مدت ها کشوری مهم را برای مهار ایران هدایت، تروریسم را ناامید، قیمت های انرژی را تعیین و احتمالاً صلح در خاورمیانه را تقویت می کند.

رییس شورای روابط خارجی آمریکا با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیر اطلاعات ملی آمریکا درباره قتل خاشقچی اظهار کرد: از بسیاری جهات، بن سلمان می خواست خاشقچی مرده باشد تا هم خودش را از شر یک منتقد سرسخت خلاص کند و هم سایر منتقدان احتمالی حکومت او را بترساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریچارد هاس: اخلاق را کنار بگذارید؛ بایدن به بن سلمان نیاز دارد (!)

ریچارد هاس: اخلاق را کنار بگذارید؛ بایدن به بن سلمان نیاز دارد (!)