مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-01سياسي

رشد 25 درصدی ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: تمام کمک های مردمی که به دست کمیته امداد می رسد در اختیار مددجویان قرار می گیرد و هیچ یک از کمک های مردم به کمیته امداد استان اصفهان از استان خارج نمی شود.

- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اعلام کرد؛ رشد 25 درصدی ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد ایسنا/اصفهان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: تمام کمک های مردمی که به دست کمیته امداد می رسد در اختیار مددجویان قرار می گیرد و هیچ یک از کمک های مردم به کمیته امداد استان اصفهان از استان خارج نمی شود.

کریم زارع امروز (دوشنبه-11 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت های کمیته امداد با همراهی مردم توانسته در طول یک سال گذشته و بحران ناشی از کرونا بسیاری از نیازمندان را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه بیش از 230 هزار نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان است، کمیته امداد ایجادکننده فقر نیست و منشا فقر در جامعه ناشی از عوامل مختلفی است و رویکرد کمیته امداد توانمندسازی افراد جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زارع با اعتقاد بر اینکه معتقدیم اگر نتوانیم افراد را به باور توانمندی برسانیم، چرخه فقر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: توانمندسازی در کمیته امداد از لحاظ فکری تا مسائل اقتصادی و ایجاد شغل را در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 25 درصدی ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد

رشد 25 درصدی ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد