مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-01سياسي

بسیج جامعه پزشکی بر روی مهار کرونا در خراسان رضوی متمرکز شده است


رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: با توجه به نیاز کشور و استان، فعالیت بسیج جامعه پزشکی در یک سال اخیر بر روی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا متمرکز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن ذاکریان در مراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی، اظهار کرد: بسیجیان جامعه پزشکی همگام با دیگر بسیجیان در جبهه های حق علیه باطل حاضر بودند و از جمله حضورهای مؤثر پزشکان بسیجی می توان به بمباران شیمیایی هشت اسفند ماه سال 63 بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا (س)، اشاره کرد.

وی افزود: در دو سال اخیر 670 هزار خدمت با اعتبار 9 میلیارد تومان توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی صورت پذیرفت که از جمله آن می توان خدمت رسانی به سیل زدگان، زلزله زدگان، زائران پیاده حسینی و رضوی و مبتلایان به کووید 19 اشاره کرد.

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه در یک سال اخیر فعالیت شاخص پزشکان بسیجی در بحث مبارزه با همواره تاکید بر محرومیت زدایی دارند و بی شک همگان در مسیر تحقق این مهم نقش آفرینند که یکی از گروه ها پزشکان بسیجی هستند.

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با ذکر این نکته که باید در مسیر توسعه و تعالی کشور در تمامی عرصه ها از جمله حوزه سلامت جهادگونه در میدان حاضر شویم، تاکید کرد: در حوزه تولید علم و بسیاری از حوزه های دیگر کارهای نکرده بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج جامعه پزشکی بر روی مهار کرونا در خراسان رضوی متمرکز شده است

بسیج جامعه پزشکی بر روی مهار کرونا در خراسان رضوی متمرکز شده است