مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-01سياسي

گوهرتراشی برای 1000 نفر در چهارمحال و بختیاری اشتغال ایجاد می کند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حرفه گوهرتراشی تا پایان سال 1400 برای 1000 نفر در استان اشتغال ایجاد می کند، گفت: ثبت نام برای دریافت آموزش ها و شروع این حرفه آغاز شده است و افراد با پرداخت هزینه 5 میلیون تومان می توانند این حرفه را آغاز کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حرفه گوهرتراشی تا پایان سال 1400 برای 1000 نفر در استان اشتغال ایجاد می کند، گفت: ثبت نام برای دریافت آموزش ها و شروع این حرفه آغاز شده است و افراد با پرداخت هزینه 5 میلیون تومان می توانند این حرفه را آغاز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طرح شمیم خدمت در امامزاده ها با محوریت بقاع متبرکه انجام شده است، اظهار کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح، ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند و سرپرست خانوار است که ایجاد اشتغال از طریق حرفه گوهرتراشی مدنظر طرح شمیم در استان است.

وی با بیان اینکه فعالیت در حرفه گوهرتراشی از تابستان سال جاری در چهارمحال و بختیاری کلید خورده است، افزود: نتایج بازدهی این حرفه در استان های دیگر مورد بررسی قرار گرفت و سپس با رایزنی صورت گرفته با کارآفرینی از استان خراسان، این حرفه در استان آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوهرتراشی برای 1000 نفر در چهارمحال و بختیاری اشتغال ایجاد می کند

گوهرتراشی برای 1000 نفر در چهارمحال و بختیاری اشتغال ایجاد می کند