مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-01اقتصادي

حافظی: تأمین اجتماعی سازمان حمایتی نیست/ نسخه الکترونیک احترام به پزشک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رحمت الله حافظی با وجود سابقه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت به عنوان دو سازمان عمده بیمه گر کشور اما به عنوان یک پزشک متخصص تاکنون با هیچ یک از بیمه ها همکاری نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رحمت الله حافظی با وجود سابقه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت به عنوان دو سازمان عمده بیمه گر کشور اما به عنوان یک پزشک متخصص تاکنون با هیچ یک از بیمه ها همکاری نکرده است.

او دلیل عدم همکاری با بیمه ها را شرایط نامناسب همکاری می داند که پزشک مجبور است در پایان هر ماه اسناد نسخه های کاغذی را به سازمان های بیمه گر تحویل دهد و چند ماهی هم منتظر دریافت سهم بیمه باشد.

دکتر حافظی اما شرایط ایجاد شده در طرح نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی را برای پزشکان مناسب می داند و به زودی از این سامانه به منظور نسخه نویسی برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی استفاده خواهد کرد.

مشروح مصاحبه با مدیرعامل اسبق سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت و عضو سابق شورای شهر تهران درخصوص عملکرد سازمان تأمین اجتماعی درباره تحولات این سازمان را در ادامه می خوانید: یکی از مسائل مهم مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی مطالبات این سازمان از دولت است که از ادوار مختلف وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظی: تأمین اجتماعی سازمان حمایتی نیست/ نسخه الکترونیک احترام به پزشک است

حافظی: تأمین اجتماعی سازمان حمایتی نیست/ نسخه الکترونیک احترام به پزشک است