مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-01سياسي

پنجشنبه؛ افتتاح همزمان ایستگاه های میدان قیام و دولاب در خط 7 مترو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام با اعلام مطلب فوق گفت: ایستگاه میدان قیام در منطقه 12 واقع شده و به دلیل همجواری با بازار بزرگ تهران، - پنجشنبه هفته جاری 14 اسفند ماه 1399، ایستگاه های میدان قیام و دولاب درخط 7 مترو به طور همزمان افتتاح خواهند شد؛ آغاز بهره برداری از این دو ایستگاه با دستور رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام با اعلام مطلب فوق گفت: ایستگاه میدان قیام در منطقه 12 واقع شده و به دلیل همجواری با بازار بزرگ تهران، خیابان های ری، مولوی، بلوار قیام و سه راه امین حضور (خیابان ایران) جزو محدوده های جاذب سفر پایتخت محسوب می شود.

برای ساخت این ایستگاه210 میلیارد تومان در بخش های ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات هزینه شده است.

وی گفت: به دنبال افتتاح ایستگاه مترو میدان قیام و جمع آوری کارگاه پروژه، یک اتفاق مهم دیگر نیز در این محدوده رخ خواهد داد؛ در واقع حدود یک کیلومتر از بلوار قیام پس از حدود 5 سال آزاد سازی شده و با احداث مسیر دوچرخه سواری و ایستگاه اتوبوس های تندرو، این بلوار مجددا به قلمرو عمومی شهر باز خواهد گشت.

مدیر عامل شرکت مترو در ادامه با اشاره به افتتاح ایستگاه دولاب که در منطقه 14 قرار دارد، افزود: ایستگاه دولاب بین ایستگاه های آهنگ و 17 شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه؛ افتتاح همزمان ایستگاه های میدان قیام و دولاب در خط 7 مترو

پنجشنبه؛ افتتاح همزمان ایستگاه های میدان قیام و دولاب در خط 7 مترو