مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-01اجتماعي

بیشترین دلیل تصادفات امسال در ابهر چیست؟


جانشین پلیس راهور ابهر، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم را بیشترین علت تصادف رانندگی در این شهرستان عنوان کرد.

- ایسنا/زنجان جانشین پلیس راهور ابهر، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم را بیشترین علت تصادف رانندگی در این شهرستان عنوان کرد.

مصطفی ولی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در تصادفات امسال متاسفانه 5 نفر از شهروندان ابهری در حوزه درون شهری جان خود را از دست داده اند، یادآور شد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که تعداد 7 نفر بود، 2 نفر کاهش دارد.

وی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را از ارکان جدایی ناپذیر پیشگیری از تصادفات رانندگی در حوزه های درون شهری و برون شهری برشمرد و ادامه داد: بر اساس آمار پزشکی قانونی، امسال 28 درصد کاهش تصادفات فوتی را در ابهر شاهد بودیم.

این مسئول با اشاره به بیشترین علت تصادفات رانندگی در ابهر، یادآور شد: بیشترین علت تصادفات در 11 ماهه اول امسال در ابهر به علت بی توجهی رانندگان به جلو و رعایت نکردن حق تقدم است که این مورد همواره برای رانندگان خطرآفرین بوده است.

وی با اشاره به مهم ترین مواردی که رانندگان باید هنگام رانندگی به آن توجه کنند، تصریح کرد: از رانندگان انتظار داریم از انجام رفتارهایی که باعث حواس پرتی و توجه نکردن به جلو، از جمله استفاده از تلفن همراه، در آغوش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین دلیل تصادفات امسال در ابهر چیست؟

بیشترین دلیل تصادفات امسال در ابهر چیست؟