مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-01اقتصادي

تخفیف های 70 درصدی آخر سال را باور کنیم؟


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: تخفیف های 60 – 70 درصدی برخی مغازه ها اصلاً منطقی نیست و تخلف بارز محسوب می شود.

- ایسنا/البرز معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: تخفیف های 60 – 70 درصدی برخی مغازه ها اصلاً منطقی نیست و تخلف بارز محسوب می شود.

کوروش مرادی در رادیو البرز با اشاره به تشدید بازدید بازرسان سازمان صمت از واحدهای صنفی در روزهای پایانی سال اظهار کرد: این بازدیدها از نیمه اسفندماه تشدید تا حقوق مصرف کنندگان ضایع نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسئول با اشاره به سازوکارهای فروش های فوق العاده و حراج های باورنکردنی پایان سال گفت: تخفیف های 60 – 70 درصدی برخی مغازه ها اصلاً منطقی نیست و تخلف بارز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این قبیل حراجی ها شناسایی و با آن ها برخورد می شود، توضیح داد: در حال حاضر تعداد بسیار محدودی از این حراجی ها در سطح شهر مشاهده می شود و به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده چنین تخلف هایی موارد را به سامانه 124 گزارش کنند.

مرادی با بیان اینکه دریافت سود برای مشتری در فروش فوق العاده یا همان حراجی باید 10 الی 15 درصد باشد، یادآور شد: سودقانونی حوزه پوشاک باید 20 درصد باشد، زمانی که یک واحد صنفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف های 70 درصدی آخر سال را باور کنیم؟

تخفیف های 70 درصدی آخر سال را باور کنیم؟